dijous, 20 d’octubre del 2011

noves coses (20-v-2008)

Cada dia és una cosa nova la que apareix i queda. Ahir mateix va ser una tarda de proves de micros, a veure quin s'adaptava millor a la cançó 37º i quin captava millor la intenció de la veu i el timbre adecuat.

També va ser una tarda on la creativitat va tornar a visitar-nos amb tota la seva emoció. Treballant sobre 37º, vam pensar el Dani i jo de ficar-hi unes guitarres elèctriques i això vam fer. Amb la preciosa guitarra del Dani, vam buscar un so interessant, unes notes i uns acords senzills però que s'amotllessin a la cançó. Va ser molt emocionant per mi tocar i gravar uns acords que se'ns van ocorrer amb l'elèctrica (jo que no estic acostumat a tocar aquest tipus de guitarres). I amb la melodieta del Dani trobo que va quedar molt guapo. D'alguna manera, em fa pensar una mica amb alguna cançó de Portishead, i això encara m'entusiasma més.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada