dijous, 20 d’octubre del 2011

AVANÇANT (12-VI-2011)

Ja fa molt que no escric sobre el disc. Això dels blogs, com els diaris personals, es comencen amb molt d'ímpetu, però costa de ser constant.

En fi, fora excuses. La qüestió és que volia explicar en quin moment estem de la gravació. Avui hem estat a l'estudi Nautilus d'Arenys de Mar, on el Jordi Solans i l'Iban Puigfel ens han acollit tan bé. Hem gravat el quartet de cordes!!! Quin regal de dia, què il·lusionant. El Borja Mascaró, la Noemi Rubio, la Laia Serra i el Pau Marquès han aportat un gran talent i les cançons, ara, han guanyat en profunditat i bellesa. I quina bellesa i sensibilitat en els arranjament que ha sabut imaginar el Dani Ferrer. Gràcies, milions i milions de gràcies per l'entrega, la simpatia i l'amistat. Per la tarda el Jordi Solans ha aportat el seu toc especial a la guitarra elèctrica per la cançó DINS UN GOT; també increïble, com sempre, ets un crak!! 

Però ja tenim gravades també les meves guitarres principals i les altres de més detall.

I tot això ho hem fet després d'haver començat amb les bases amb el Marc Prat i el Xavi Molero. I quines bases, mare meva!!! Increïble!!!! Realment varen ser tres dies intensos però plens de creativitat i de talent. Les cançons de sobte van agafar una dimensió sorprenent. Felicitats nois!!! Què bé que ens ho passarem sempre que puguem tocar junts aquestes cançons!!!!

Ara el 27 i 28 de juny tornem a Gravaciones Silvestres per fer tots els teclats i pianos. Sé que seran dos dies intensos i llargs, però els espero amb molta impaciència.

I falten unes percussions de l'Àlex Guitart i una col·laboració especial del Jaume Compte amb la guitarra acústica. I totes les veus i instruments més de detall. Uf!! Encara queda molt!! Però bé, es farà.

I la Lucia, que m'ha fet la portada pel disc amb una il·lusió tan gran. Una portada preciosa, molt especial, molt ella, molt seva. I jo que em sento tan feliç de que així hagi sigut. Aquest estiu treballarem el disseny amb un altre bon amic i bellíssima persona, el Francesc Fernández.
I una mica era això. A pas lent anem avançant, però segur i ferm i amb molta il·lusió.

També volia expressar com em sento. I és que tenir l'oportunitat i la sort de rodejar-se de tan belles persones, tan especials i amb tant de talent, em fa sentir infinitament agraït i afortunat, m'omple d'admiració per ells i em dóna felicitat.

Us deixo amb l'enllaç a l'àlbun de fotos que he anat fent de la gravació. Per accedir-hi cliqueu aquí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada