dijous, 20 d’octubre del 2011

...i segueix (21-x-2008)

De nou aquí. Ja ha passat un cert temps des del darrer escrit, un mes i mig quasi de la finalització del disc i unes tres setmanes de recerca infructuosa de discogràfica. La veritat és que el panorama és desalentador, ningú sembla voler mullar-se una mica per tu, sembla com si el fet de crear en aquest país sigui una tasca totalment menysvalorada. Però no em desanimo, si al final ningú mostra un interès ja miraré de fer-m'ho jo solet, que potser, al cap i a la fi, és com millor es fan les coses. I segueixo fent cançons, el dia 13 vaig acabar-ne una de la que estic molt satisfet (deu ser per l'esforç que m'ha suposat).

El dissabte vam actuar l'Aitor i jo a Granollers, a una sala molt maca, la Sala de Cultura Sant Francesc, una antiga esglesia reconvertida en espai cultural. Va anar molt bé, em vaig sentir molt a gust i els de l'organització (en Jaume i els seus companys) ens van acollir molt bé. Crec que és dels millors concerts que hem fet en aquest format duet, amb l'Aitor sempre és un plaer tocar on sigui, estem molt compenetrats i això fa que tot surti molt naturalment i cada concert és una sorpresa molt gratificant. Espero que en surtin molts de concerts així.

I d'aquí a poc comencem els assajos amb la nova formació! Estic nerviós i content, ja que ara amb el disc a les mans ja tenim una direcció més clara i una bona orientació per treballar. Vull portar el so cap al disc. El 16 de gener ens estrenarem a Sant Vicenç de Montalt (que servirà com a preestrena del disc!).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada