dijous, 20 d’octubre del 2011

compte enrere (17-IV-2008)

Demà a aquestes hores, probablement estigui acabant la primera jornada de gravació del disc. I és que ahir no ho vaig escriure després de fer la prova, però és que demà començo a gravar el que serà el meu primer disc d'estudi!!!!

Aquesta darrera setmana m'ha anat guanyant la impaciència i el nerviosisme i les ànsies de començar a moldejar el fang i anar donanat una forma definitiva (que és un dir) a les cançons. I ara que només falten unes hores ja estic.......

Aquest disc el faig amb els músics que m'acompanyen des de ja fa vora tres anys i que han aportat tant de talent i sensibilitat al projecte i s'hi han involucrat tant i m'han ensenyat molt.

Treballarem amb el Dani Ferrer que s'encarrega de la producció de tot plegat.

La veritat és que estar fent això colze a colze amb tots ells és un luxe i una experiència extraordinària.

Aquesta primera part la farem a Gravaciones Silvestres. Allí estarem demà i dissabte el Gerard Aguiló, el Ferran Aguiló i jo, i diumenge vindrà el Pol Caturla per fer les cançons que van amb contrabaix i l'Aitor Buñuel per ficar alguna melòdica. El dilluns seguirem amb altres coses.

Després d'un mes d'assajos i de converses això ja està encarrilat i ara només cal treballar i inspirar-se.

Amb aquest blog (que espero que no em costi l'amor!!) aniré fent una crònica del procés de gestació d'aquest treball.

Bé, ara vaig a intentar dormir i descansar, que hi ha que tenir la ment clara demà.

Bona nit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada